Verzenden en retouren

Bij een bestelling af te leveren in Nederland of België wordt boven de € 49,- geen verzendkosten in rekening gebracht.   
Uw bestelling dragen wij over aan Fietskoeriers voor de bezorging. Hiervan ontvangt u van Fietskoeriers een mail met track en trace gegevens. Wanneer u niet thuis aanwezig bent bij de eerste bezorgpoging, wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten. De zending wordt nogmaals aangeboden op de eerstvolgende werkdag. Indien na twee pogingen de zending nog niet is uitgereikt, dan kan het pakket naar een afhaalpunt worden gebracht. Mocht de zending aan u worden aangeboden met duidelijke schade aan de verpakking, dan adviseren wij u de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een nieuwe zending met onbeschadigd product.

Retourneren

Het is mogelijk tot na 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de aangeschafte producten te retourneren. U kunt uw product retourneren via een door Fietsproducten aangewezen servicepunt. 

Het product dat geretourneerd moet worden, moet in dezelfde staat zijn als hoe die is geleverd. Dus compleet en in de degelijke verpakking. Afhankelijk van de staat van het retour gekomen artikel, wordt bepaald met wat voor restitutie het product in aanmerking komt.

Als u uw bestelling wil retourneren, dan kunt u de producten retour sturen na overleg via hallo@fietsproducten.nl.

Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen overmaken naar uw rekening. 

Bestellingen die via Bol.com gemaakt zijn dienen, zowel bij aanschaf en retour via Bol.com afgehandeld te worden.